СВІЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

середу, 5 червня 2013 р.

ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ У БІБЛІОТЕЦІ с. ПІДПОЛОЗЗЯ

  Дитина І                                                 Дитина ІІ
Сьогодні 1 Червня –                             Свято дитинства першочервневе -
День захисту дітей                                Це свято для тебе і свято для мене
Нехай ніхто не плаче                            Словом вітаю вас, словом митця
У цей чудовий день!                             Від щирого серця, юні серця!

                  
Дитина ІІІ
Захист дитинства у цілому світі –
Це місія честі, любові й добра.
Заради майбутнього треба нам жити,
Прекрасне та вічне нехай не вмира.
Ведуча 1.Декларація – це просто
Оголошення всіх прав,
Є права й в дітей, звичайно,
Треба, щоб усяк їх знав.
Знайте ж, що усі ви рівні
Від народження в правах
І людина  - змалку вільна
Нече в небі синім птах.
Знайте, змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто у всьому світі
Їх не сміє ображать!
Треба діткам всього світу
Не сваритись, а дружить,
І по правилах хороших
По закону треба жить!!!
Ведуча 2. Міжнародний День захисту дітей – це добрий привід замислитися над проблемами і малят, і підлітків, і тих, хто наближається до межі, за якою дорослість. Адже цей день стосується життя і тих, хто ще грається в пісочниці, і тих, хто готується до нового життя, переступаючи шкільний поріг.
Ведучий 1. Сьогоднішні діти - це майбутні дорослі XXI століття, і наше завдання допомогти вам засвоїти соціально-правові принципи, які закріплені в Конвенцій ООН про права дитини.
1-й учень.Найбільше я хочу,
Щоб мир був на світі,
Як небо - у зорях
,А сад наш - у цвіті.
2-й учень.Найбільше я хочу,
Щоб сонце щоранку
Зі мною віталось,
Присівши на ґанку.
3-й учень.
Найбільше я хочу,
Щоб рідна матуся
Всміхнулась мені,

Коли я усміхнуся.


                        Малюнок на асфальті. Малюють учні Підполозянської ЗОШ І-ІІ ст.

                                Заочна екскурсія "Я і мої права". Проводить Л.О.Фельбаба



                                                                      "Веселі старти"

Немає коментарів:

Дописати коментар