СВІЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

суботу, 13 травня 2017 р.

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ "МИ ПРОТИ ПАЛІННЯ"

         «Здоров'я це ще не все, але все інше без нього
ніщо», -  говорили античні філософи.
Здорова людина - це така людина, яка життєрадісно й охоче виконує обов'язки, які покладає на неї життя, та повністю реалізує свої фізичні й розумові здібності.
         Микола Амосов, видатний український лікар, говорив ; «Людина сама відповідає за своє здоров'я і тільки сама може його зберегти».


         Для того, щоб зберегти здоров'я, бути успішним у житті, створити гарну сім'ю, потрібно не піддаватися впливу шкідливих звичок - палінню, пияцтву, вживанню наркотиків.
         Працівники районної бібліотеки для дорослих провели у 8-А класі Воловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів тренінгове заняття «Ми проти паління !».
         Мета тренінгу - сформувати та закріпити в учасників заняття усвідомлення переваг здорового способу життя, вільного від паління.      Під час  вправи  «Моє відношення до паління» учасникам тренінгу було запропоновано оформити на аркуші паперу своє відношення до тютюнопаління, який містив таку інформацію:
          - намалювати образне сприйняття слова «тютюнопаління»;
          - сформувати свій життєвий девіз щодо паління.
          Потім кожен учасник тренінгу представляв свою роботу, результати були вивішені  на дошці.
         Під час тесту «Що я знаю про тютюнопаління» учасники відповідали  на питання анкети, а потім спільно  обговорювали на скільки вони  ознайомлені з даним питанням, вислухали  точку зору кожного учасника з проханням довести свою власну позицію.
         Тож завжди потрібно пам’ятати: здоров’я, радість життя і людське щастя -  тільки в наших руках. Треба бути сильною людиною, щоб відмовитися від шкідливих звичок заради щасливого майбутнього! Живіть здоровим життям!

         Пам’ятайте! Ви обираєте, як вам жити! Ваше життя у ваших руках!
















Немає коментарів:

Дописати коментар